شـكنـجــه گــر


ســــكـوت تـــــــلخ

 

 

 
 

رو به تو سجده می کنم دری به کعبه باز نیست

بس که طواف کردمت مرا به حج نیاز نیست  

به هر طرف نظر کنم نماز من نماز نیست  

مرا به بند می کشی از این رهاترم کنی  

زخم نمی زنی به من که مبتلاترم كني 

از همه توبه می کنم بلکه تو باورم کنی 

قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد

تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد  

عذاب می  کشم ولی عذاب من گناه نیست

وقتی شکنجه گــر تویی شکنجه اشتباه نیست

 

 



نظرات شما عزیزان:

aliiiiiiiiiiii
ساعت15:09---18 فروردين 1390
ویلیام شکسپیر میگه : زمانی که فکر می کنی تو 7 تا آسمون 1 ستاره هم نداری یکی یه گوشه دنیا هست که واسه دیدنت لحظه شماری می کنه...

سلام

پس خوشحال ميشم يه سري هم به من بزني


محسن
ساعت17:35---17 فروردين 1390
سلام خیلی وبلاگت باحاله
تموم مطالبت رو خوندم کیف کردم واقعا وبلاگ نویس خوبی هستی
راستی به وب منم سری بزن و نظرت رو بگو و اگه با تبادل لینک موافق بودی منو با اسم همه چیز لینک کن و بعد خبرم کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم
منتظرتم هاااااا زووووووووووووووووود بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 16 دی 1389برچسب:,ساعت 15:24 توسط مـــونيـــكـا| |


Power By: LoxBlog.Com